stilleggen werking

2020-11-04

Beste ouders en leden

Na overleg met de voltallige leidingsploeg moeten we jullie jammergenoeg mededelen dat we onze werking voor onbepaalde duur stop zullen zetten. Dit werd beslist in samenspraak met de gemeente Wetteren.

Maar niet getreurd we besloten om niet bij de pakken te blijven zitten en zochten naar online alternatieven. Voor de jongste groepen (Ribbel, Speelclub en Rakwi) zullen er elke zondag opdrachtjes verschijnen op onze facebookpagina.

Ook voor de oudsten (Tito, Keti en Aspi) zullen er online activiteiten doorgaan, zij zullen hieromtrent meer uitleg krijgen via hun leiding.
We houden jullie op de hoogte en van zodra het virus ons toelaat staan wij terug paraat om onze leden een fantastische zondagnamiddag te geven.
Hou het veilig en hopelijk tot snel!

Groetjes
De leiding