nieuwe maatregelen

2021-01-27

Beste ouders, leden en sympathisanten

De nieuwe maatregelen die vandaag werden aangekondigd geven onze leden van de oudste groepen perspectief maar geven ook verstrengingen weer voor de min 12.
De maatregelen zullen een grote impact hebben op onze werking. We zijn als Chiro heel blij dat er perspectief werd gegeven voor de plus 12, maar de beperking van de bubbels tot 10 personen brengt een grote uitdaging met zich mee.

We bekijken deze week hoe wij als Chiro een antwoord gaan geven op één van de grootste uitdagingen sinds het begin van de Coronacrisis. De leiding (waarvan verschillende tot vrijdag nog examen hebben) zal er alles aan proberen doen om ervoor te zorgen dat we zondag onze deuren kunnen openen. Al is het geen zekerheid dat dit zal lukken.

Tegen zaterdag zal er zeker een update zijn over hoe we dit alles als Chiro gaan aanpakken.

Groetjes de leiding